Zapewnij bezpieczeństwo swoim pracownikom nauczycielom w placówkach pozaszkolnych dzięki naszej gotowej dokumentacji oceny ryzyka zawodowego. W naszym sklepie internetowym oferujemy prosty i szybki zakup online, który umożliwia natychmiastowy dostęp do kompleksowej karty oceny ryzyka. Nasza oferta zawiera gotową dokumentację, spełniającą wszystkie wymogi i normy branżowe, co pozwala skutecznie zarządzać zagrożeniami na miejscu pracy. Skorzystaj z naszej oferty i zyskaj pewność, że Twoi nauczyciele pracują w bezpiecznych warunkach.
Specyfikacja produktu |
Typ: |
Dokumentacja oceny ryzyka zawodowego na stanowisku pracy |
Producent: |
Luxcontrol Polska |
Format : |
A4 |
Metoda opracowania: |
PN-N-18002, Risk Score, PHA |
Dostępne wersje dokumentacji |
Elektroniczna |
typ pliku: docx - plik edytowalny, będzie dostępny w panelu klienta |
Papierowa |
Format A4, druk laserowy, oprawiona w miękki skoroszyt z zawieszką do akt osobowych.
Ważne: po zamówieniu wersji papierowej, zamawiający najpierw otrzyma wersję elektroniczną do zapoznania się.
Nasz konsultant skontaktuje się z zamawiającym przed wysyłką wersji papierowej, aby omówić ewentualne zmiany w dokumencie. |
Zawartość dokumentacji |
Spis treści dokumentu |
• Strona tytułowa,
• Charakterystyka wybranej Metody Oceny ryzyka zawodowego,
• Opis dla stanowiska pracy,
• Identyfikacja zagrożeń na stanowisku pracy,
• Karta pomiaru ryzyka zawodowego,
• Plan działań korygujących ryzyko zawodowe dla stanowiska pracy,
• Oświadczenie do akt osobowych (Dokument zawiera dodatkowe oświadczenie pracownika potwierdzające zapoznanie się z ryzykiem zawodowym, które należy dołączyć do akt osobowych. Oświadczenie znajduje się na ostatniej stronie karty oceny ryzyka zawodowego.),
• Klauzula prawna. |
Nauczyciel w placówkach pozaszkolnych to specjalista posiadający głęboką wiedzę oraz doświadczenie w nauczaniu przedmiotów specjalistycznych lub dodatkowych poza tradycyjnym systemem edukacyjnym. Jego głównym celem jest dostarczenie wysokiej jakości edukacji, dostosowanej do potrzeb i zainteresowań uczniów poza godzinami lekcyjnymi. Nauczyciel ten może prowadzić zajęcia z zakresu języków obcych, matematyki, nauk ścisłych, sztuki czy też zajęcia w zakresie rozwoju osobistego i umiejętności praktycznych. Dysponując różnorodnymi metodami nauczania i narzędziami dydaktycznymi, stwarza inspirującą i wspierającą atmosferę, sprzyjającą rozwojowi uczniów. Ponadto, monitoruje postępy uczniów, dostosowując program nauczania do ich indywidualnych potrzeb i umiejętności, co sprzyja efektywnemu i wszechstronnemu rozwojowi każdego uczestnika zajęć.
Główne zadania nauczyciela w placówkach pozaszkolnych:
1. Prowadzenie zajęć:
- Organizowanie i prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w formie pracowni tematycznych (np. naukowych, plastycznych), zespołów sportowych, grup świetlicowych, sekcji (np. turystyki pieszej).
- Rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów, pogłębianie ich wiedzy i poszerzanie horyzontów w zakresie różnych dziedzin nauki, techniki, kultury i sztuki.
- Podnoszenie sprawności fizycznej uczniów, rozwijanie nawyków aktywnego wypoczynku i promowanie uprawiania wybranej dyscypliny sportu.
2. Planowanie i przygotowanie:
- Opracowywanie autorskich programów zajęć, dobierając odpowiednie tematy, formy i metody nauczania.
- Przygotowywanie dla uczestników zajęć niezbędnych materiałów, narzędzi i sprzętu.
3. Dokumentacja i ocena:
- Prowadzenie rzetelnej dokumentacji przebiegu zajęć w formie dziennika.
- Monitorowanie postępów uczniów i udzielanie im konstruktywnej informacji zwrotnej.
4. Organizacja wydarzeń:
- Inicjowanie i organizowanie przeglądów, wystaw, konkursów, zawodów i imprez dla uczestników zajęć, a także dla społeczności lokalnej.
5. Inspirowanie i motywowanie:
- Stymulowanie działań twórczych dzieci i młodzieży poprzez różnorodne inspiracje tematyczne i formalne (np. plenery, wycieczki, zwiedzanie wystaw, oglądanie sztuk teatralnych, praca w pracowniach naukowych, muzea itp.).
6. Współpraca i doskonalenie:
- Współpraca z rodzicami i środowiskiem lokalnym w celu wzajemnego wsparcia i wymiany doświadczeń.
- Ciągłe doskonalenie swoich kwalifikacji poprzez udział w różnych formach doskonalenia zawodowego i samokształcenia.
Podstawa prawna |
Opracowanie zgodne z przepisami |
Dokumentacja została przygotowana zgodnie z aktualnymi wymogami oceny ryzyka zawodowego, wynikającymi z Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy oraz Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. Jest w pełni zgodna z oczekiwaniami Państwowej Inspekcji Pracy oraz Państwowej Inspekcji Sanitarnej. |
Prawa autorskie |
Produkt oceny ryzyka zawodowego jest objęty prawem autorskim i nie podlega zwrotom. Firma Luxcontrol Polska oferuje elektroniczne wersje kart oceny ryzyka zawodowego w formatach docx, doc, pdf oraz odt.
Produkty te są chronione prawem autorskim, co oznacza: -Zakaz udostępniania i kopiowania zamówionych dokumentów osobom trzecim przez Internet. -Zakaz kopiowania na zewnętrzne nośniki danych oraz dalszej sprzedaży. -Zakaz tworzenia nowych dokumentów na podstawie treści zawartych w ocenach ryzyka zawodowego. Naruszenie powyższych zasad podlega sankcjom prawnym. |
Uwagi |
Zakupiona dokumentacja może różnić się od rzeczywistego stanowiska pracy. Edycja w celu dostosowania dokumentacji do konkretnego stanowiska w zakładzie jest dozwolona. W przypadku zastrzeżeń dotyczących treści dokumentacji, Klient powinien skontaktować się ze sklepem. |
Zwroty |
Produkt oceny ryzyka zawodowego jest objęty prawem autorskim, zakupione karty nie podlegają zwrotom. |
Oferujemy kompleksowe karty oceny ryzyka zawodowego, opracowane w trzech metodach do wyboru:
- Metoda PN-N-18002 to polski standard oceny ryzyka zawodowego, który polega na identyfikacji zagrożeń, ocenie ich prawdopodobieństwa oraz skutków, a następnie na opracowaniu planu działań mających na celu minimalizację ryzyka. Jest to kompleksowe podejście, które uwzględnia szeroki zakres czynników wpływających na bezpieczeństwo pracy.
- Metoda RISK SCORE opiera się na przyznawaniu punktów ryzyka dla różnych zagrożeń, co pozwala na ich uszeregowanie według poziomu ryzyka. Ten system punktowy ułatwia priorytetyzację działań naprawczych, koncentrując się na najbardziej krytycznych zagrożeniach.
- Metoda PHA (Preliminary Hazard Analysis) to wstępna analiza zagrożeń, która identyfikuje potencjalne niebezpieczeństwa na wczesnym etapie projektu lub procesu. PHA skupia się na identyfikacji i ocenie głównych zagrożeń oraz sugerowaniu działań korygujących, zanim problem stanie się poważniejszy.
5.0 (Ogólnie)
Na podstawie ostatnich komentarzy
01-09-2024 Barbara Sikorska
(5)
Fundacja Bullerbyn
Szkolenie w bardzo dogodnej formie. Materiały zrozumiałe, przejrzyste oraz wyczerpujące tematykę.
29-08-2024 Robert Filas
(5)
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
Szkolenie dla pracowników służby BHP w formie samokształcenia kierowanego, jest bardzo profesjonalnie przygotowane i udostępnione uczestnikom. Na początku może trochę zaskakiwać obszerność materiału, ale w miarę korzystania z platformy okazuję się, że wszystkie prezentacje są ciekawe, wyczerpujące tematykę i bardzo potrzebne. Z dużym zainteresowaniem korzystaliśmy z każdego bloku tematycznego, sprawdzaliśmy swoją wiedzę w testach i przechodziliśmy do kolejnych tematów. Wyrażam duże podziękowanie za bardzo dobre opracowanie formy graficznej, obszerną udostępnioną wiedzę z zakresu przepisów, zasad i dobrych praktyk dotyczących szerokiego obszaru bhp w różnych środowiskach pracy. Na pewno i z czystym sumieniem będę polecał ICE BHP, jako godną zaufania firmę szkoleniową dla pracowników wykonujących różne zawody.
25-07-2024 Barbara Olejniczak
(5)
Gabinet Kosmetyczny Barbara Olejniczak
Cieszę się, że tutaj zrobiłam kurs. Według mnie to był dobrze wykorzystany czas. Wiele się nauczyłam i na pewno wynik pozwoli mi dobrze wykonywać moją pracę.
18-06-2024 Paweł Rutkiewicz
(5)
Medialand Sp. z o.o.
Pełen podziw dla tak pełnego szkolenia. Mnóstwo nowych przydatnych informacji szczególnie jeśli chodzi o komputery.
Dobry film o udzielaniu pierwsze pomocy z prawdziwym doświadczonym ratownikiem. Polecam.
06-06-2024 Grzegorz Augustyniak
(5)
Wincanton PLC
Kurs dobrze przygotowany pod względem teoretycznym, pozwala przygotować się przyszłym i praktykującym menadżerom i osobom kierującymi pracownikami do zarządzania pracownikami w sposób, który zapewnia przestrzeganie obowiązujących przepisów dotyczących BHP i Kodeksu Pracy w Polsce, aby ograniczyć ilość wypadków przy pracy i stworzyć bezpieczne miejsce pracy. Materiały szkoleniowe są na wysokim poziomie, dodatkowo kursant znajdzie kilkadziesiąt gotowych wzorów pism, dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia instruktażu stanowiskowego, szkoleń okresowych, zgłoszenia wypadku, karty wypadku i innych oświadczeń i zaświadczeń pracowników wymaganych przez prawo w toku zatrudnienia. Polecam ten kurs wszystkim wyżej wymienionym osobom, aby w profesjonalny sposób zarządzać pracownikami w oparciu o obowiązujące prawodawstwo.
15-05-2024 Sebastian Wasztan
(5)
Kompleksowe usługi elektroenergetyczne, budowlane i projektowe Sebastian Wasztan
Obsługa na najwyższym poziomie. Polecamy!
15-05-2024 Dariusz Ważny
(5)
WAŻNY TEAM usługi remontowe oraz szkolenia UDT Dariusz Ważny
Polecam!
.
Bardzo miła i pomocna obsługa. Szkolenie bardzo czytelne. Polecam.
26-04-2024 Andrzej Domian
(5)
Urząd Miejski w Szczytnie
Kurs dobrze przygotowany. Materiały na wysokim poziomie. Dobry kontakt z organizatorem. Polecam
24-04-2024 Marcin Kowalik
(5)
Prywatna Praktyka Ratownika Medycznego Marcin Kowalik
Wszystko przebiega na najwyższym poziomie, materiały szkoleniowe.
Zobacz więcej